Chimchar Forums


Are you ready for a battle?
 
HomePortalMemberlistUsergroupsRegisterLog inCalendarChatFAQSearch

Share | 
 

 All starter pokemon FREE!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
dragontrainergirl
Member
Member
avatar

Number of posts : 351
Age : 22
Location : Australia, NSW Sydney (yeah!)

PostSubject: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 7:24 am

Hey there!
i have all the starter pokemon and they are just sitting in my box gaining dust....
so im going to give them out FREE!!
but only for 2 weeks so hurry and post what you want Very Happy
catch me on the CB
CLOSED!!!


Last edited by dragontrainergirl on Wed Sep 24, 2008 6:36 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
BLAZIKEN
Member
Member
avatar

Number of posts : 22

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 7:46 am

treeko and torchick and mudkip
Back to top Go down
View user profile
Jordan
Member
Member
avatar

Number of posts : 612
Age : 21

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 12:13 pm

I need a totodile, ill catch you in the Chatbox
Back to top Go down
View user profile
MuFc Ry
Gym Leader
Gym Leader
avatar

Number of posts : 282
Age : 23
Location : manchester, england

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 4:48 pm

can i have a chikorita and treeko plz
Back to top Go down
View user profile
scotishgeezer
Member
Member


Number of posts : 5
Age : 23

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 5:54 pm

can i have treeko and bulbasaur?
catch ya in the cb Smile
Back to top Go down
View user profile
Derek
Member
Member


Number of posts : 3
Age : 21
Location : Washington

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 6:34 pm

do u have a chickorita bbecause my cuzin wants one
Back to top Go down
View user profile
Prof. Poseidon
Member
Member


Number of posts : 676
Age : 905
Location : In the Sea

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 8:13 pm

Lol this store is going to put Slow and Monkey to shame!!! Can we only choose one or as many as we want?
Back to top Go down
View user profile
pokefan
Member
Member
avatar

Number of posts : 27
Age : 22
Location : america

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Sun Aug 31, 2008 10:12 pm

charmarmander and blastoise pleeeaaaaassse!
thanx so much ,pokefan!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Alex-Man
Member
Member


Number of posts : 11

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Mon Sep 01, 2008 4:30 am

CHARMANDER PLEASE!!!
Back to top Go down
View user profile
NorBoyZ
Member
Member


Number of posts : 259
Age : 21
Location : Hordaland
Misc. Info : B****, I'm fabulous.

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Mon Sep 01, 2008 5:47 am

I can I have a Treecko?
Back to top Go down
View user profile
Sc0rCh
Member
Member


Number of posts : 2
Age : 24
Location : San Diego, California

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Mon Sep 01, 2008 5:58 am

Oh wow,
I hope you wouldnt mind, but could I please have a chikorita?
Back to top Go down
View user profile
dragontrainergirl
Member
Member
avatar

Number of posts : 351
Age : 22
Location : Australia, NSW Sydney (yeah!)

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Mon Sep 01, 2008 8:19 am

sure thing! as many pokemon as you want lennard Very Happy
lol, but only for two weeks, and so far it has been one day!
hurry and get your free pokemon!
Back to top Go down
View user profile
Prof. Poseidon
Member
Member


Number of posts : 676
Age : 905
Location : In the Sea

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Mon Sep 01, 2008 10:24 am

Do you think I could Chickorita, Totodile, Cyndaquil, Mudkip, Treecko, Torchic, Charmander, Squirtle, and Bulbasaur? I know it's alot to ask for but I need those for my dex as well as... well I want them lol
Back to top Go down
View user profile
Dragongymboy
Member
Member
avatar

Number of posts : 657
Age : 22
Location : Karratha, Western Australia, Australia, Earth ...(I could go on and on)
Misc. Info : EVIL PERSON

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Mon Sep 01, 2008 10:44 pm

are you cloning dtg? and what level?
Back to top Go down
View user profile
dragontrainergirl
Member
Member
avatar

Number of posts : 351
Age : 22
Location : Australia, NSW Sydney (yeah!)

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Tue Sep 02, 2008 2:13 am

not cloaning! i dont know how to do that lol
there all level 1.
only a couple of days left! i stop giving them out on my B, day
14 th September
ps. i live in australia so im one day ahead of you guys lol

you can have all of them if you want! i have too many! lol


catch you on the chat box Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Dragongymboy
Member
Member
avatar

Number of posts : 657
Age : 22
Location : Karratha, Western Australia, Australia, Earth ...(I could go on and on)
Misc. Info : EVIL PERSON

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Tue Sep 02, 2008 3:41 am

sorry to be off topic people but 14/09 two days before me lol wait a sec damn yep two days older than me!
Back to top Go down
View user profile
dragontrainergirl
Member
Member
avatar

Number of posts : 351
Age : 22
Location : Australia, NSW Sydney (yeah!)

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Tue Sep 02, 2008 4:19 am

hazza1352 wrote:
sorry to be off topic people but 14/09 two days before me lol wait a sec damn yep two days older than me!
lol hahaha!
well we both get presents Very Happy thats all that matters lol
im getting a pet gold fish and some of those cat fish thingys Very Happy
but this is off topic lol
Back to top Go down
View user profile
pokemon masterx
Member
Member
avatar

Number of posts : 12

PostSubject: starter pokemon   Fri Sep 05, 2008 5:08 am

can i have all the starter pokemon on pokemon gold n silver witch is todidiel cyndiquil n chicorita
Back to top Go down
View user profile
pokemon masterx
Member
Member
avatar

Number of posts : 12

PostSubject: starter pokemon   Fri Sep 05, 2008 5:09 am

fogot to put down ma friendcode its 123456789321
Back to top Go down
View user profile
Dragongymboy
Member
Member
avatar

Number of posts : 657
Age : 22
Location : Karratha, Western Australia, Australia, Earth ...(I could go on and on)
Misc. Info : EVIL PERSON

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Fri Sep 05, 2008 5:58 am

strikerx you're not supposed to double post on this forum you can edit your posts though try it out or dose an admin want too?
Back to top Go down
View user profile
pokemon masterx
Member
Member
avatar

Number of posts : 12

PostSubject: starter pokemon   Fri Sep 05, 2008 7:09 am

soz diddnt mean 2 double post only joined the site yesturday
Back to top Go down
View user profile
pokemon masterx
Member
Member
avatar

Number of posts : 12

PostSubject: johto starter pokemon   Fri Sep 05, 2008 7:25 am

can i have all the johto starters please
Back to top Go down
View user profile
Dragongymboy
Member
Member
avatar

Number of posts : 657
Age : 22
Location : Karratha, Western Australia, Australia, Earth ...(I could go on and on)
Misc. Info : EVIL PERSON

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Fri Sep 05, 2008 7:27 am

yeah i know when you joined that's why i said it nicely i could have said it in the monotonous way the mods do lol!
Back to top Go down
View user profile
dragontrainergirl
Member
Member
avatar

Number of posts : 351
Age : 22
Location : Australia, NSW Sydney (yeah!)

PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   Fri Sep 05, 2008 9:57 am

i have all of them ok Very Happy
Back to top Go down
View user profile
pokemon masterx
Member
Member
avatar

Number of posts : 12

PostSubject: johto starters   Fri Sep 05, 2008 10:30 am

can ya send me all the johto starters please ill meet ya in chat sumtime
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: All starter pokemon FREE!   

Back to top Go down
 
All starter pokemon FREE!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Favourite Grass Starter Pokemon? *Poll*
» Free to Use Pokemon Images
» Diablo Starter Edition (Free)
» Hidden Power Guide
» All Mega Kanto Starter Pokemon Fusion Sprite

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Chimchar Forums :: Miscellaneous :: Archives :: Archives(2008)-
Jump to:  
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum